Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Empire Total War - Büyük Yama - Süper Eklentiler



Evett Sevgili Blog Sever Arkadaşlarım Güzel bir gün  yine sizlere oyun paylaşımına devam ediyorum...


Bir oyun var bilirmisiniz. Savaş deyince aklımıza gelir. Heyecanlanırız işte O oyun Empire Total war  Ben size bu Oyunun Süper Bir Yamasını Paylaşıcam Oyunun sizlere güzel bir tanıtım videosunu aşağıya ekledim.. bir izleyin bakalım oyun hakkında neler düşünüyorsunuz. bizlere yorum olarak söylersiniz. şunuda söyliyim oyunu daha önce aranızda oynayanlar olmuştur. Sizde benim gibi yama,hile vb şeyler arama ihtiyacı duymuşunuzdur. Bende biraz araştırmanın sonunda bu konuyu sizlere açtım....

Yama Paylaşımına gelince Oyunun sade halini süper hale getiriyor.

Yama özelliklerini biraz maddeledim size

-Yepyeni birimler.
-Birimlere uygun üniformalar ve silahlar.
-Savaş sahneleri daha gerçekci.
-Yeni formasyonlar(Özellikle savunma konusunda)
-Yeni gemiler.
-Gemiler dış etkenlerde daha fazla etkileniyor(Dalgalar gibi)
-Geliştirilmiş diploması ve AI.
-Her zamankinden daha agresif olan devletler.
Ve bir çok özellik daha





Arkadaşlar Fragmanı izlediğinize Göre Oyunu Oynamak için içinizde bir heyecan başladı dimi evet oyun yama daha güzel hale getirildi ve bazı efekler koyuldu....





ModDB İndirme Linkler

Part 1: Tıkla
Part 2 : Tıkla

Filefront  İndirme Linkler

Part 1 :Tıkla
Part 2 :Tıkla





Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: