Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

31 Ocak 2013 Perşembe

Counter Strike Global Offensive - Oyuna Giriş Sorunu Çözüldü



Bu aralar oyunu indirenlerin 4/3'ü sorun yaşıyor , Bana bu sorun rast gelmedi allahtan , Ama Takılan Çok Olmuştu , Uzun bir araştırmadan sonra sorunu çözmeyi başardım.
Sorunlar için
'Update' çıkarıldı.Çözümü 5-6 Kişi denemiş ve daha önce giremeyenler oyuna girmiştir.
Anlatıyorum;


1-Aşağıdaki ''Burdan indir''de Verdiğim Dosyayı İndirin.
2-''Programfiles/csgo/bin''dosyasının içine verdiğim ''client.dll'' dosyasını atınız.
3-Oyuna Girerken ''launcher''den gireceksiniz.
4-Güncelleme yapacak.
5-Tekrar Launcher New diye bir Şey açılacak.
6-Adınızı ''launcher.exe'' Yapıp oyuna girin.
7-Daha sonra sorununuzun çözüleceğini düşünüyorum,Çözülmez ise yeni updateleri bekleyeceksiniz.



Burdan indir.

Eğer Yapamayan Olursa Videolu anlatım Eklenecek Eğer Yine Yapamaz iseniz crack yada Patch bekleyin. paylaşıcam....


Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

2 yorum:

ahmet58 dedi ki...

abi ben yapamadım. bi çekeremisin sana zahmet

mehmet333333 dedi ki...

video çekebilirmisin lütfen