Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

23 Mayıs 2013 Perşembe

Battlefield 4'ün ilk Görüntüleri



Sevgili Blogcular Yine paylaşımlarıma devam ediyorum. Elime Battlefield 4'ün ilk görüntüleri ulaştı.


Battlefield 4'ün güzel olacağı hiç kaçınılmaz Resimlerden anlaşılıyor. Size gösterdiğim resimlerdende anlıcaksınız. birkaç resim gösterelerim size


Resime bakıcak olursak Battlefield 3'ten daha aksiyonlu olacağa benziyor.


Benim Fikrimi Soracak Olursanız Oyunun İçindeki Karakterlerin Suratlarında Gelişme olmuş daha bir heyecan katacak oyuna 


Oyunun Map Görüntüsüne bakıyorumda Battlefield Serisinin en güzel oyunu olacağa benziyor efekleri daha bir geliştirmişler.


Bu resimdeki görüntü ile oyunu daha can alıcı bir şekilde oynama isteği arttığı söylenebilir. çok güzel bir sahne ve grafikler güzele benziyor..


Bu Resimden Anladığımız Kadarıyla Oyun bir hayli zor geçicek oyuncular sabırsızlanıcak.

Oyun Muhteşem Olucak Oyun çıkana kadar oyuncular sabırsızlanıcak o kesin!





Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: