Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

19 Mayıs 2013 Pazar

Sanctum 2 [RELOADED] | - FULL - Zamunda Torrent - İndir




Sanctum 2 [RELOADED] | - FULL - Zamunda Torrent - İndir - Torrent Download

 Torrent
 ISO
 PC
 RELOADED
 Mevcut
1.92 GB

OYUN GÖRÜNTÜLERİ

OYUN HAKKINDA
Oyun İncelemesi Mevcut Değil.

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
Minimum Sistem Gereksinimleri;

İşletim Sistemi: Windows XP , Windows Vista , Windows 7, Windows 8

İşlemci: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, veya equal at 1.6GHz

RAM: 2 GB RAM

Ekran Kartı: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible

Boş Alan: 2 GB HD space

DirectX®: 9.0c

OYUN FRAGMANLARI
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xJSsKI1RLgA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xJSsKI1RLgA</a>

İNDİR
Alternatif 2 ile indirmek için tıklayın!

-->
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me