Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

18 Nisan 2015 Cumartesi

GTA V KASMA AZALTMA




Oyun çıktığından itibaren sürekli oyunu test ettim ve oyunda anormal şekilde bir FPS düşüşleri vardı.
Bunun üzerine çok durdum ve bir kaç sonuca ulaştım bunları sizlerle paylaşmak isterim.

Bu önerdiklerim orta-alt seviye kartlar içindir.
1- Shader quality: Bu ayarı açtığınızda gölgelendirme kalitesi yükselecektir yani bir nesneye vuran gölge uzaktan daha çok dolgun ve yoğun görünecek ve gerçeğe yakın olacaktır, tabi bu ayarı yükselltiğimiz zaman Frame düşüşü daha çok oluyor o yüzden bu ayarı orta seviye kartlarda high, alt seviye kartlarda ise normale çekin.

Shader Quality normal ve yüksek arasındaki fark:

Bu resim yeniden boyutlandirildi. Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuga tiklayin. Resimin orjinal ölçüleri 1150x550.

2- Grass Quality: Bu ayar ise çevredeki bitki yoğunluğunu belirler.
Orta kartlar high veya ultra alt seviye kartlar ise normal değerlerine çekmeli.


Normal ve ultra arasındaki fark:
Bu resim yeniden boyutlandirildi. Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuga tiklayin. Resimin orjinal ölçüleri 1150x550.


3- Particles Quality: Bu ayar oyunda parçacıkların kalitesini belirler, mesela lastik kaydırırken çıkan toz, toprak, duman efektlerinin daha yoğun ve gerçekçi olmasını arttırır, ateş veya patlamadaki partüküllerin fazlalığını ve gerçekçiliğini arttırır, aynadaki yansıma kalitesi artar, bu ayarda FPS düşüşü yaratmaktadır o yüzden orta seviye kartlar high, alt seviye kartlar ise normal değerini seçsinler.

4- Shadow Quality: Bu ayar ise en yüksekte FPS düşüşü yaşatmaktadır o yüzden orta ve alt seviye kartlar high değerine almaları iyi olacaktır.

Normal ve ultra arasındaki farkı:
Bu resim yeniden boyutlandirildi. Resmin gerçek boyutunu görmek için bu çubuga tiklayin. Resimin orjinal ölçüleri 1150x550.

5- Reflection Quality: Bu ayar oyundaki yansıma kalitesini belirler, ne kadar çok yüksek olursa yansıma kalitesi de o kadar iyi olur ama çok yüksekte ciddi FPS düşürür o yüzden orta seviye kartlar very high, alt seviye kartlar ise high değerini seçebilirler.

6- Reflection MSAA: Bu ayarda yansıyan görüntünün keskinliğini belirler mümkünse kapatılması daha iyi olacaktır.


Not: Oyunun asıl performansına etki eden unsur ise diskin kalitesi olmalı çünkü oyunu hem SSD hem de HDD'de denedim;
HDD ile benchmark testinde en düşük 22 Frame ortalama 34 en yüksek ise 60 üstü gördüm.
SSD'de ise benchmark testinde en düşük 35 ortalama 42 en yüksek 60 üstü gördüm.
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: