Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

20 Eylül 2013 Cuma

Grand Theft Auto 5 [PS3] - 4.46 CFW - FULL - Torrent - Hızlı - İndir



Grand Theft Auto 5

Playstation® 3
İngilizce
YOK
NO RAR
17,21 GB
3.55 Fixine Buradan Ulaşabilirsiniz. (link Aktif edilir)

OYUN HAKKINDA


Evet. Şimdi gelelim uzuuun zamandır beklediğimiz GTA V için bi ön inceleme yapmaya. Hepiniz bilirsiniz GTA serisi ilk çıktığı 1998 senesinde çok ses getirmişti (getirmiş miydi?), açıkçası ben o zamanları tam bilmiyorum bilgisayar, video oyunu gibi kavramlardan bihaberdim ama GTA 2 yi kuzenimde ilk gördüğümde onu bilgisayarın başından kaldırmak istedim (dayak yedim ağladım zırladım) kaldırdım ve oyunu oynadım. Dedim ki "ben bu güne kadar niye dışarıda oynadım, niye babama bilgisayar aldırtmadım?"


  Her neyse o sene ağlayıp bilgisayarı aldım oyunu yükledim oynadım ve o günden sonra bu serinin tüm çıkan oyunlarını aldım ve bayılarak oynadım (hala da oynuyorum). Son günlerde de GTA V'in haberlerini duyduğumda çok heyecanlandım. Bu konuyu hemen araştırmaya başladım, gizli ve güvenilir kaynaklarıma (Google, Wikipedia) başvurdum. Oyunun resimlerine ulaştım, videolarına ulaştım ve derin bir nefes çekerek "sonunda" dedim. Rockstar bu oyunla San Andreas'ı yeniden inşa ediyGor ve bu sefer şu ana kadar hiçbir oyunda görmediğimiz kadar büyük bir haritayla, San Andreas'taki gibi bol bol özgürlükle ve iyi bir hikayeyle inşa ediyor.


Açıkçası GTA IV çıkınca hoş gelmişti ama bir zaman sonra dedim ki "neden San Andreas'taki özgürlük bu oyunda yok?". GTA IV'ü uzun süre oynadıktan sonra "biraz özgürlük" dedim ve San Andreas oynamaya çalıştım. Ama grafiklerinin ne kadar kötü olduğu yeniden görünce aklımdaki o muhteşem San Andreas oyunu kötü olmasın diye hemen bıraktım, tövbe dedikten sonra düşündüm "GTA IV'le San Andreas birleşse ne olur?" dedim ve akşamında GTA V videosu yayınlanınca bu bir işaret olmalı dedim ve insanları da bu oyuna çağırmalıyım dedim ve hemen bu yazıyı yazmaya başladım. İzlediğim videolarda grafiklerin ne kadar muhteşem olduğunu gördüm ve dedim ki "haha videoyu yapıyorlar süper bilgisayarlarda koyuyorlar buraya" sonra gelen açıklamada bu görüntüler tamamen konsoldan alıntı realtime videosu bu dendi. Bende ortadaki yeni nesil konsol iddialarından sonra "bu oyun PS4'e gelir arkadaş" dedim. Ne diyebilirim ki bence bu oyun yeni nesilde oynayabileceğiz ve grafikleri yeni neslin tüm nimetlerinden yararlanmış olacak  Ayrıca bu oyunun bir GTA olduğunu unutmayalım iyisiyle kötüsüyle her türlü oynayacağız. Bunun için tüm yorumunu çıkışına saklayıp, GTA ile ilgili sayfalarca yazı yazmak istiyorum. [/color][/b]

OYUN RESİMLERİ

OYUN FRAGMANI
Çoğu yer oyunu canlı yayında tanıttı oynadı uzun süre denk gelirseniz izleyin.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=OqHE-fI6oxo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=OqHE-fI6oxo</a>


Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: