Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Metin2 Hileleri Farm Multihack v17.07.13 Videolu Anlatım indir



Metin2 Hileleri Farm Multihack v17.07.13 Videolu Anlatım indir

Metin2 Hile Jaden Farm Multihack v17.07.2013
Merhaba arkadaslar normalde metin2 pvpserverlere ait olan bir hiledir ama siz
metin2 türkdede deneyebilirsiniz.
Metin2 Hile Jaden Farm Multihack v17.07.2013 kullanımı:
indirmiş oldugunuz python klasörün icinde bulunan hile dosyasını metin2 oyunun kurulu
oldugu klasörün icine atınız daha sonra oyuna giriş yapınız hile ekrana gelmiş olacakdır
eger hile ekrana gelmedise m2payhton loader enjektörü indirip enjekte ediniz.
Video 1
Video 2


DOWNLOAD

Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: