Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

8 Mayıs 2013 Çarşamba

CS GO ÇALIŞAN SORUNSUZ KURULUMU ! - BEN DENEDİM



OYUNUN SORUNSUZ KURULUMU


Oyunun Resimleri





Oyunun Fps Yazılarını silme

FPS Sayacını kaldırmak için;
Options > Game Setting > Enable Developer Console (Yes) 
Sonra é tuşuna basıp konsola " net_graph 0 " yazın. Tırnaklar yok.
(Bilgi için LongGur'a teşekkürler)


Oyunun indirme linkleri
Turbobit

Letitbit

Netload

Ubloaded

Tek linkli linkler
Turbobit

Letitbit



Rar Şifresi : www.forumgaleri.com
Alıntı yaptım çünkü herkez yararlansın diye

Oyun kurulumu


VİDEOSUZ KURULUM



Oyunumuzun rardan çıkmasını bekleyelim.

Rardan çıkartma işlemi bitti. Şimdi kuruluma geçelim.


Kurulum bitti. Şimdi oyuna giriyoruz.
Buradaki yeşil kutunun dolmasını bekliyoruz. ve doldu şimdi oyunu nasıl türkçe yapıcaz. oyun klasöründe rev.ini diye bir dosya var onu düzenle deyip açın sonra orda alt alta english yazısı yazar o ikisini ''Turkish'' yazın sonra kayıt edin. sonra run:go deyip oyuna girin eğer giremezseniz. bex hatası alırsanız. onun çözümü nette var ordan yapın eğer yine giremez iseniz. ekranın çözünürlüğünü düşürün 1024x768 vs sonra tekrar deneyin girmeyi girer. 

Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: