Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

26 Şubat 2013 Salı

Gta 4 Kasma Sorunu KESİN Çözüm




-Gta 4 Kasma Sorunu Herkezin Başında Olan bir sorundur. Özellikle Windows 7 sistemini kullananlar bu sorunu çok yaşar.

-Neyse sadede gelelim sizlere güzel bir paylaşım veriyorum.

-Paylaştığım Linkin İçindeki yamayı kurma

1-Verdiğim linkteki dosyayı indir.
2-sonra Dosyayı masaüstüne çıkar
3-orda bir takım dosyalar görüceksin.[ Oyunun Kurulu olduğu yer şu şekilde olmalı - C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV]
4-Bu yerde kurulu olmazsa ubtade başka yere kurulur.
5-evet orda Gta 4 1.01 Patch-1.02-1.03-1.04 adlı klasörler mevcut bunları 01'den başlayarak kurun.
6-sonra grapich patch dosyasını açıp ordaki exe'ye tıklayın o açık kalsın
7-Oyuna girin eğer önceden crack yapmış iseniz iyi olur eğer yapmamışsanız. hata alabilirsiniz. Muhtemelen Razor1911 Crack Bulun.
8-son olarak bana dua edebilirsiniz. çünkü büyük bir fark görüceksiniz. mükemmel fps artışı oluyor...

Yama Linki : yamayı indirmek için tıklaman yeterli sevgili blog sever

Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: