Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

28 Ocak 2013 Pazartesi

Yeni XGD3 Formatlı Xbox 360 Oyunları DVD'ye Yazdırma [ Resimli Anlatım ]



Oyun 8.30GB ve DVD'ye nasıl yazacağını bilmiyormusunuz? Sorun değil! Kısa bir anlatımla, CloneDVD yazılımıyla kolayla yeni XGD3 formatlı oyunlarınızı Çift Katmanlı DL DVD'sine yazıp sorunsuz oynayabilirsiniz!

Yeni oyunların baş belası olan LT+2.0 güncellemesi ve 8.30 GB'lik xbox 360'ın yeni XGD3 formatlı diskleri... Bu ikili yeni oyunlarda sorun gibi gözükse de bu konuda Clone DVD'ile Xbox 360 oyunu çift katmanlı dvd'ye yazdırmanın en kolay yolunu anlatacağım sizlere. Birli yazdırmamız için gerekli olan Clone DVD'nin 5.3.1.4 kolay kurulan tam sürümünü bu adresten indirip kurun ( Kurulum için içinde ki ''Oku!'' dosyasını okuyun ):

İNDİRME LİNKİ
https://rapidshare.com/files/920708282/CloneCD_5.3.1.4_TO_SpAwN.rar

Şimdi ise geçiyoruz yazdırma işlemine. :) Kolay bir şekilde hazırladım resimli anlatımı eğer sırayla, aynen uygularsanız hiç sorun yaşamazsını: 

1. Adım:
2. Adım:


NOT
Yeni XGD3 Formatlı Xbox 360 Oyunların konsolunuzdan çalışması için LT+2.0 güncellemesi şart! Oyunu yazdırmaya başlamadan önce Xbox 360 konsolunuza Firmware olaran yeni LT+ 2.0'ı yaptırdığınızdan emin olun!



Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: