Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

31 Ocak 2013 Perşembe

Cs GO Sorunu Çözümünde Değişiklik




Sevgili Blog severler size Dün paylaştığım Cs Go Tıklayınız. bu oyunun sorunları çok ,eğer oyunu blogumuzdan indirdiyseniz. sorunlarla karşılaşmış olucaksınız. eğer ilk paylaştığım sorun  çözücü konumu okuyup sorununuzu çözdüyseniz. sorun yok, eğer çözemediyseniz. oyunu açamazsınız. oyunumuz sorunlu paylaşıldı. sizlere sorunsuz. paylaşımlı link paylaşıcam tabiki bu sefer sizlere hemen linki vermeyi düşünmüyorum. yorum bölümünden bana istek atın yakın zamanda sorunsuz linkli oyunu size videolu anlatımla paylaşabilirim.....


Amacım sizlerinde blogumda fikirlerinizi almak...
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: