Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

25 Ocak 2013 Cuma

Blogumuz Değişim Sürecinde




- Sevgili Blog sever arkadaşlarım sizlerinde bildiği gibi blogumuz bir kaç aydır.. aynı görüntüde ve sıkıcı bir görüntü tahsil ediyor du. Bende bu sıkıcı görüntüyü sizleride düşünürek güzel bir görünüme geçirmek istedim. ve sizlere yeni bir tema ile yayın vermekteyiz. sevgili arkadaşlar.

Temamızın desteklediği internet tarayıcıları chrome-yandex-mozilla bu tarayıcalar daha blogumuza daha hoş görüntü sağlarlar.
internet explor'u tercih etmiyorum gelişmemiş bir tarayıcıdır. benim açımdan zevkler tartışılmaz.

Evet arkadaşlar bu tema böyle kalımıcak daha da canlılık vericez iyi bloglar...
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: