Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

16 Kasım 2012 Cuma

[ Max Payne 3 ] :Ui Social Club Ui Failed to Initialize Hatasını Çözdük /// T-Oyunİndir




Arkadaşlar Şimdi Sizlere Bu hatanın nasıl çözüleceğini anlatıcam bu hata social club olmadığından çıkıyor.vede baş ağrıtıyor. Biz sanıyoruzki bunu oyun kurarken kurduk hayır kurmadık şimdi sizlere Çözümü Söylicem

verdiğim linkteki social club setubunu kurun sonra hata kalkıcaktır.
eğer Oyun kasıyorsa Pc nizin Ekran kartını kendi sitesinden güncelleyin ve oyun kasma sorunu kalkıcaktır. şahsen ben kasma sorununu ve bu hata alıyordum bunları gerçekleştirdim ve sorun kalktı....

Link: İndir
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: