Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Mafia II [SKIDROW] Full İndir



Oyun Görüntüleri









Minimum;
 İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP (SP2 veya üstü) / Windows Vista / Windows 7
 İşlemci: Pentium D 3Ghz ya da AMD Athlon 64 X2 3600 + (Çift çekirdekli)
 RAM: 1,5 GB RAM
 HDD: 8 GB
 Ekran Kartı: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro

 Önerilen;

 İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP (SP2 veya üstü) / Windows Vista / Windows 7
 İşlemci:  2.4 GHz Quad Core işlemci
 RAM: 2 GB RAM
 HDD: 10 GB 
 Ekran Kartı: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 
 
 PhysX / APEX Sistem Gereksinimleri;
 İşlemci: Minimum 2.4 GHz Quad Core işlemci / Önerilen 2.6 GHz i7-920
 RAM: 2GB
 Ekran Kartı (PhysX): Minimum İyi grafik için Nvidia GeForce GTX 260, PhysX için Nvidia GeForce 9800 GTX / Önerilen Nvidia GeForce GTX 470
 Ekran Kartı (APEX): Minimum Nvidia GeForce GTX 470 / Önerilen Nvidia GeForce GTX 480















Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: