Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

3 Temmuz 2012 Salı

Call of Duty: Modern Warfare 3 Multiplayer Oynama Yöntemi



Multiplayer Oynama Yöntemi Korsan Oyunlarda Geçerlidir
Orjinal Oyunlarda Gerek Yoktur

Şimdi Oyunu Olmayanlara Torrent Linkini Verim Verdiği Linkteki Oyun Korsandır Dikkat !!!

Link:   İndir


Şimdi Multiplayer Oynanması için Gereken Dosyalar

 1- İlk Linkimiz Oyunda Rütbe Kasmaya Gerek Kalmadan Rütbe Ve Silah Hilesi
işte Link: Hile Linki

 2- Ve Multiplayer Oynanması için Gereken Dosyalar

2. Linkteki Dosyaları Oyunun Kurulu Olduğu Yere Atın Uyarılara Tümüne Evet Deyin

Video Çekildi İşte İzleyin


Ayrıca Microsoft Network 4.0 Yüklü Olcak Dikkat 
Anlatım İçin Bana Ulaşın 
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: