Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

3 Haziran 2012 Pazar

Gta 4 Kasma Sorunu Çözüldü Kendi Yapımım


Arkadaşlar Herkezin Belası Olan Pc nin Oyunları Kasma Sorunudur 
Bazı Oyunlar Vardır Kastığı Zaman Oynanmaz Çekilmez Hale Gelir 
Ve Bu Gta 4 Yüksek Sistem Gereksinimi İstediği İçin Arkadaşların Pc Leri Resmen Afedersiniz Götlerini Yırtıyo :D Ben de Bu soruna Çözüm Buldum Evet Maddeler Halinde Uygulayın
1-vereceğim linkteki dosyayı İndir Kur :http://hotfile.com/dl/22135904/7e78e7a/GTA_IV_1.0.3.0_Razor1911.rar.html

2-Setubu Kurdunuz Sonra Oyuna Girmeden Önce Antivirüs Programından Başka Program Kalmayacak Şekilde Gereksiz Kullanmadığınız Programları Kapatın Sonra Oyuna Girin Farkı Görürsünüz 
3-Eğer Yine Kasarsa Game Booster Programını İndir Kur Ve Gerekeni Uygula Ve Bitti


Oyun Muhteşem Şekilde Akıyo ya Yaşasın Rockstar Games
By-Melih bektaş Oyun Yamacısı By Cemalcan Akça
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: