Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Gta San andreas full Tek Link 600 Mb





Gta San AndreAs En Alt Seviyedeki Sistem Gereksinimleri:

1.PIII 1.0 GHZ işlemci
2.256 mb Ram olmalı
3.64 mb video kart
4.3.6 gb boş alan
5.Windows 98/2000/XP işletim sistemi

Gta San Andreas Orta Seviyedeki Sistem Gereksinimleri:

1.P IV 1.4 GHZ işlemci
2.384 mb ram
3.16 x speed dvd room
4.128 mb ekran kartı
5.Windows 98/2000/XP işletim sistemi
 



Gta San andreas Türkçe Menü Dosyası : http://uploaded.to/file/54jrzv3v




Oyun Rip Olduğu İçin Ses Çıkmaz Yükleme Stili İstek Üzerine Gelecektir 

Şifre Varsa : eropaking 

Yan Sitemizden Alıntıdır  
G2 Esports Cs-Truck Game Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Yorum Gönder