Öne Çıkan Yayın

Recep İvedikle Coştum...!!! Mandal Takma Cezalı

TIKLA ABONE OL !!!

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Gta San andreas full Tek Link 600 Mb





Gta San AndreAs En Alt Seviyedeki Sistem Gereksinimleri:

1.PIII 1.0 GHZ işlemci
2.256 mb Ram olmalı
3.64 mb video kart
4.3.6 gb boş alan
5.Windows 98/2000/XP işletim sistemi

Gta San Andreas Orta Seviyedeki Sistem Gereksinimleri:

1.P IV 1.4 GHZ işlemci
2.384 mb ram
3.16 x speed dvd room
4.128 mb ekran kartı
5.Windows 98/2000/XP işletim sistemi
 



Gta San andreas Türkçe Menü Dosyası : http://uploaded.to/file/54jrzv3v




Oyun Rip Olduğu İçin Ses Çıkmaz Yükleme Stili İstek Üzerine Gelecektir 

Şifre Varsa : eropaking 

Yan Sitemizden Alıntıdır  
Melih Bektaş Web Dizayn

Ben Melih ARS TV Kanalının Sahibiyim. Amacım Youtube'da Populer Olmak ve Keyif almak. Sizlerinde Desteğini Bekliyorum. Abone Olmayı Unutmayın.. Follow me

Hiç yorum yok: